احداث ۲۰ سرای دانش آموزی در اردوگاه بنستان میبد

فرماندار میبد: ۱۰ سرای دانش آموزان تا شهریورماه و ۱۰ سرای دیگر تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش یزدی نیوز، حسین فلاح در بازدید از اردوگاه فرهنگی، آموزشی و تفریحی دانش آموزی آیت الله خامنه‌ای در بنستان گفت: در بازدید  به همراه دو تن از کارفرمایان واحد‌های صنعتی مقرر شد ۲۰ سرای دانش آموزی دیگر در این اردوگاه با همکاری این واحد‌ها احداث شود

وی با بیان اینکه این سرا‌ها برای برگزاری کلاس‌ها و بحث‌های آموزشی دانش آموزان احداث خواهد شد، افزود: هر کدام از این سرا‌های دانش آموزی ۷۰ میلیون تومان هزینه دارد که قرار شد ۲۰ میلیون تومان از سوی آموزش و پرورش و ۵۰ میلیون تومان هم توسط واحد‌های صنعتی و خیرین تامین شود.

فرماندار میبد تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و این واحد‌های صنعتی بتوانیم یک کار زیرساختی خوب برای دانش آموزان شهرستان و استان با امکانات بسیار خوب فراهم سازیم.

فلاح ادامه داد: تاکنون اقدامت زیربنایی خوبی از جمله گازرسانی، برق رسانی، تاسیسات زیربنایی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از جاده این اردوگاه با استفاده از اعتبارات دولتی و کمک خیری انجام گرفته است.

اردوگاه ملی فرهنگی، آموزشی و تفریحی دانش آموزشی آیت الله خامنه‌ای بنستان در ۴۵ کیلومتری غرب و در منطقه ییلاقی شهرستان میبد واقع شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..