دستگیری سارق و اعتراف به ۱۶فقره سرقت در میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی سارق محتویات داخل خودرو در میبد شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ محمدحسین نبی پور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خورو در مناطق مختلف شهر میبد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی و فنی متهم حرفه‌ای که شبانه به خودرو‌های مدل پایین و فاقد تجهیزات ایمنی دستبرد می‌زد را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران سرانجام این متهم را که با یک دستگاه پژو۴۰۵ در حال پرسه زنی در محدوده هسته مرکزی شهر بود را طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد خاطرنشان کرد: ماموران در این عملیات در بازرسی از خودرو مذکور تعدادی اموال مسروقه اعم ازعینک آفتابی، پنل ضبط و صوت و فلش و تلفن همراه را کشف کردند.

نبی پور تصریح کرد: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد در تحقیقات پلیس به ۱۶فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده است.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی، از شهروندان خواست؛ موارد زیر را در پیشگیری از سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو رعایت کنند:

اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و حتی المقدور خودروی خود را در ساعات پایانی شب داخل پارکینگ منزل قرار دهند.

اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیاء با ارزش و قیمتی را در معرض دید و داخل خودرو قرار ندهند.

منبع:۹خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..