مدیر کل میراث فرهنگی یزد:

گردشگری پاییزه خوب می‌شود، اگر ویزای توریستی بدهیم

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از لازمه صدور ویزای توریستی خبر داد و گفت: براساس رزروهای اعلام شده، وضعیت گردشگری در پاییز مطلوب خواهد شد و می‌توانیم سریع به وضعیت گذشته برگردیم اما مشکل اصلی در این خصوص صدور ویزا به گردشگران است.

«سیدمصطفی فاطمی»  ضمن بیان این که کرونا در کنار همه آسیب‌ها، فرصتی برای بهسازی و بازسازی اکثر هتل‌ها شده است، اظهار کرد: تغییرات مربوط به هتل‌ها پس از شیوع کرونا افزایش یافت به طوری که اتاق‌های سینگل، امکانات و سایر ملزومات هتل‌ها مانند تعداد رستوران‌های هتل‌ها بیشتر شد.

وی با اشاره به بهبهود وضعیت یزد در پاییز امسال، تصریح کرد: براساس رزروهایی که اعلام شده، وضعیتمان در پاییز، وضعیت مطلوبی خواهد بود و می‌توانیم سریع به وضعیت گذشته برگردیم اما مشکل اصلی صدور ویزاست.

این مسئول با اشاره به این که در حال حاضر امکان صدور ویزای توریستی در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: االبته این در حالی است که اکثر کشورها ویزا می‌دهند و فعالیت‌های توریستی آنها از سر گرفته شده است.

فاطمی با تاکید بر این که رقبای ما در حال حاضر به علت ضعف در عدم پذیرش، مشتریان ما را جذب می‌کنند، گفت: اگر با سرعت نسبت به صدور ویزای توریستی اقدام نکنیم تا پاییز امسال بازار خود را از دست می‌دهیم و در بازار بین المللی گردشگری نیز کشورهای رقیب، جایگاه ما را تصاحب می‌کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..