تمام مردم ایران پیروز انتخابات هستند/ دشمنان نظام شکست سنگینی را متحمل شدند

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه تمام مردم ایران پیروز انتخابات هستند نه تنها مشارکت کنندگان، گفت: دشمنان نظام شکست سنگینی را از ملت ایران در انتخابات متحمل شدند.

آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی با اشاره به مشارکت بسیار بالای مردم در انتخابات اظهار داشت: تمام مردم ایران پیروزان واقعی انتخابات هستند و حتی افرادی که در فرآیند رای‌گیری شرکت نکردند هم شرکای این پیروزی بزرگ هستند.

وی تصریح کرد: همه افرادی که خواستار تغییر وضعیت موجود بودند پیروز این عرصه سرنوشت ساز هستند و شکست از آن کسانی است که نقشه دشمنی با نظام اسلامی ایران را طراحی و دست و پنجه نرم می‌کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: اگر این انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی ایران بود امروز هم عید فطر انقلاب است که باید در برابر آن سر شکر در برابر حضرت حق به زمین سائید.

مدرسی یزدی با اشاره به سوره فتح، نکته دیگر رت در ارتباط با توجه منتخبین و غیر منتخبان است گفت: افرادی که منتخب شده‌اند باید این پیروزی را از جانب خدا بدانند نه از جانب خود و احزاب و گروه‌های مختلف، و هم طرفداران نامزدها هم نباید احساس خسارت کنند چرا که از حضورشان در عرصه رقابت، زمینه حضور گسترده مردم به وجود آمد.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه خاطرنشان کرد: امروز باید از گفتارها و جدال‌های تفرقه‌آمیز پرهیز کرد و نباید به بدخواهانی که با زبان دروغ و فضای مجازی زهرآگین بر طبل تشتت ملت ایران می‌دمند گوش فراداد.

وی ادامه داد: منتخبین چه در عرصه ریاست جمهوری و چه در عرصه شوراها علاوه بر اینکه خود را نماینده همه مردم می‌دانند، باید سه محور اساسی را برای خود دستورالعمل اصلی قرار دهند که شامل مردم و حل مشکلات آنان، دین و زمینه پیشرفت آن و انقلاب و برازندگی آن در جهان معاصر است که باید اولویت اصلی آنها باشد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..