نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات تفت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از سقوط فرد حادثه دیده در ارتفاعات دره گاهان و نجات توسط تیم کوهستان و واکنش سریع هلال احمراستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سید مهدی حسینی اظهار داشت: گزارش سقوط یک فرد ۵۱ ساله از ارتفاعات دره گاهان تفت دره لاخشک از طریق نیروی انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان اعلام شد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: عوامل نجات پایگاه امداد و نجات کوهستان و تیم واکنش سریع هلال احمر با یک دستگاه خودرو کمک دار سبک، تجهیزات و ست کامل کوهستان به محل حادثه اعزام شدند و فردی را که از صخره سقوط کرده بود نجات دادند.

حسینی افزود: فرد مصدوم که از زانو و کف پای راست دچار تروما شده بود با تلاش امدادگران با تجربه کوهستان و پس از عملیات نجات و تثبیت در بسکت، به پایین کوه انتقال و تحویل عوامل اورژانس و به اولین مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی گفت: از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نیرو‌های امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..