قدردانی ستاد مرکزی دکتر رئیسی از مردم یزد

ستاد مرکزی حامیان سید ابراهیم رئیسی در استان یزد در پیامی از حضور پر شور مردم در انتخابات قدر دانی کردند.

به گزارش یزدی نیوز
بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که به فضل الهی و با مشارکت ارزنده هموطنان عزیز در عرصه سرنوشت ساز انتخابات، حماسه حضور دیگری رقم خورد و سید ابراهیم رئیسی، اعتماد عموم مردم و اکثریت آراء مأخوذه را به خود جلب کرد، بر خود فرض و لازم میدانیم ضمن تبریک این رخداد فرخنده به محضر حضرت، ولی الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر فرزانه انقلاب (ادام الله ظله الوارف)، منتخب ملت جناب آقای رییسی، خانواده معزز شهیدان و عموم ملت قهرمان ایران اسلامی بالاخص مردم نجیب، مومن و انقلابی دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک و تهنیت عرض نماییم.
گرچه رضایت الهی پاداش عزیزانی است که بدین کار خیر و حسنه اهتمام ورزیده اند، اما به نوبه خود از مردم شریف استان یزد به پاس حضور تعیین کننده و فراهم ساختن زمینه تشکیل یک” دولت مردمی” برای داشتن “ایران قوی”، تشکر و قدردانی نموده و خدمات بی شائبه عوامل محترم اجرایی و نظارتی انتخابات و تلاش ارزشمند و شبانه روزی مسئولان و اعضای کمیته‌های ستاد حامیان سید ابراهیم رئیسی در استان یزد و روسای ستاد‌های شهرستانی را ارج نهیم.
در حقیقت انتخاب بزرگمرد عرصه مبارزه با فساد، فرزند حوزه و دانشگاه، خادم آستان ملک پاسبان رضوی؛ سید ابراهیم رئیسی، پیروزی بزرگتری بر دشمنان نظام و انقلاب است که ۴۲ سال بر طبل توخالی تفرقه می‌کوبند. قدر مسلم ۴ سال پیش رو عرصه گسترده نمایش وفاق، همدلی و همگرایی ملت شریف ایران اسلامی- فراتر از گرایش و سلیقه سیاسی خاص- برای رسیدن به یک ایران قوی، توسعه یافته و پیشرفته خواهد بود.

درضمن به استحضار می‌رساند به شکرانه این حضور ارزنده و پرشور و در آستانه سالروز میلاد موفورالسرور حضرت ابوالحسن الرضا (علیه السلام) صرفا امشب در حسینیه بزرگ امیرچخماق و در جوار شهیدان گمنام مراسم جشن باشکوهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و سایر ستاد‌های مردمی از برگزاری جشن پرهیز خواهند کرد.
موفقیت روزافزون همگان را از خداوند قادر متعال خواهانیم؛ و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..