فرماندار یزد در همایش شورای معتمدین پلیس شهرستان یزد:

ارتقاء سطح امنیت جامعه با مشارکت مردم با پلیس

فرماندار یزد با تأکید بر جایگاه مهم مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در مأموریت های پلیس ،گفت: ارتقاء سطح امنیت جامعه در مشارکت همه جانبه مردم با پلیس است.

به گزارش یزدی نیوز، همایش شورای معتمدین پلیس شهرستان با حضور فرماندار یزد، فرمانده انتظامی استان، معتمدین محلات و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان یزد در حسینیه شهید صدوقی مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این همایش با اعلام اینکه بسیاری از مؤلفه های مربوط به امنیت جامعه در چند ماه گذشته ارتقاء یافته است افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری پرسنل زحمت کش و متعهد نیروی انتظامی بسیاری از مسائل و مشکلات نظیر سرقت ها و تصادفات کاهش یافته است.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه امنیت، یکی از  اساسی ترین نیازهای جامعه است اظهار داشت:  با همدلی، تعقل و عقلانیت و همکاری معتمدین مردم در محلات می توانیم هر چه بیشتر امنیت را در سطح شهرستان ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه در گذشته قبل از تشکیل نهادهای رسمی، مردم بسیاری از امورات مربوط به خود و جامعه را تشکیل می دادند خاطرنشان کرد: در هر برهه ای از زمان که به مردم اعتماد شده است موفق بوده ایم و همه دستگاه های حاکمیتی و اجرایی باید زمینه فعالیت خود مردم به عنوان سرمایه اجتماعی ارزشمند را در عرصه های مختلف فراهم نمایند.

رئیس شورای تأمین شهرستان یزد در خصوص سکونت اتباع بیگانه غیر مجاز در برخی از محلات شهر یزد نیز گفت: هر راهبرد و برنامه ای که درمورد اتباع بیگانه اجرا می‌شود نیازمند همراهی و همکاری مردم است و مردم نقش اصلی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

" شاکری شمسی " در پایان از شهرستان یزد به عنوان یکی از مقصدهای مهم گردشگران خارجی نام برد و تصریح کرد: باید به دنبال ارتقاء سطح امنیت در شهر یزد باشیم که قطعاً‌ با تحقق آن حضور گردشگران و میهمانان خارجی در این شهر تاریخی بیشتر می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..