فرماندار یزد تأکید کرد؛

اجرای طرح های مقابله با بی سوادی با جدیت ادامه یابد

فرماندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ریشه کن کردن بی سوادی در شهرستان تأکید کرد: برنامه های که به منظور مقابله با پدیده بی سوادی تدوین شده است با جدیت پیگیری شود.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان یزد با حضور فرماندار، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و دستگاه های عضو این شورا تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با مهم دانستن موضوع سواد آموزی و مقابله با بی سوادی در جامعه اظهار داشت: پرداختن به امر با سواد نمودن افراد بی سواد جامعه یک تکلیف اداری و انسانی است که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است و باید برنامه ریزی در آینده ای نزدیک در شهرستان یزد جشن باسوادی کامل را برگزار نماییم.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از بی سوادان در شهرستان یزد را اتباع بیگانه تشکیل می دهند افزود: یزد به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین نقاط کشور می باشد، آمار بی‌سوادان به سختی کاهش می‌یابد اما امیدواریم با ادامه طرح‌های پیش بینی شده بتوانیم به کاهش آمار بی‌سوادان یزد کمک کنیم.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شهرستان در راستای ریشه کن نمودن بی سوادی اظهار داشت: تاکنون اقدامات تأثیرگذاری در شهرستان صورت پذیرفته و بخش قابل توجهی از بی سوادان توانسته اند از نعمت سواد برخوردار شود.

" شاکری شمسی " خواستار همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان برای شناسایی افراد بی سواد در بخش های مرکزی و زارچ شد و خاطرنشان کرد: نظارت مستمر می تواند درتکمیل و نتیجه بخش بودن این فرآیند تأثیرگذار باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..