رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

مشارکت بالای مردم قدرت ایران در عرصه دیپلماسی را افزایش می‌دهد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه مردم تعیین کننده مدیریت در ایران هستند، گفت: مشارکت بالای مردم قدرت ایران در عرصه دیپلماسی را افزایش می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدصالح جوکار در جمع خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد با تاکید بر اینکه انتخابات در حقیقت اراده ملت برای تعیین سرنوشت آینده کشور است، اظهار داشت: انتخابات دارای دو ارزش بزرگ است که نکته اول آن انتخاب مدیریت کشور و شهرها و روستاها برای چهار سال توسط مردم است.

وی با اشاره به اینکه ۹ اصل قانون اساسی ما در ارتباط با مشارکت مردم است، گفت: ارزش دوم انتخابات ایجاد پشتوانه‌ای سیاسی برای نظام و ساختار و قدرت سیاسی کشور است که در عرصه بین‌الملل نمود خاصی دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: دشمن در این مدت با بکار گیری ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سعی کرد در بین مردم ناامیدی و تردید به وجود آورد اما در واقع مردم ما می‌دانند که امروز سرنوشت چهار سال آینده خود را رقم می زنند.

جوکار با تاکید بر اینکه مردم قطعاً به چهارسال آینده امید دارند و این امید را ما در صف‌هایی که به وجود آمده به خوبی مشاهده می‌کنیم، بیان کرد: انتخابات هم حق و هم تکلیف ملی و شرعی مردم است.

جوکار تصریح کرد: طبق گفته دست اندرکاران، به حمدالله استقبال بسیار خوبی از انتخابات امسال به وجود آمده و این نشان دهنده آن است که مردم با احساس وظیفه در این عرصه حضوری پرشور دارند و امیدوارم مشارکت حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: هرچه پشتوانه نظام سیاسی ما قوی تر باشد و رای مردم بیشتر به صندوق‌های رای ریخته شود، یقیناً در عرصه دیپلماسی جایگاه قوی‌تری خواهیم داشت.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..