توفیق صادر کنندگان یزدی در بازگشت ارز

صادرکنندگان استان یزد در بازگشت ارز حاصل از صادرات خود موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد در هفتمین جلسه کمیته اقدام ارزی استان یزد که با هدف بازگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان استان برگزار شد ازموفق عمل کردن صادرکنندگان استان یزد در بازگشت ارز حاصل از صادرات خبر داد
محمدرضا علمدار یزدی با بیان اینکه در این جلسه به بررسی وضعیت بازگشت ارز حاصل از صادرات استان پرداخته شد افزود: خوشبختانه صادرکنندگان استان یزد با کسب امتیاز بالاتر از میانگین کشوری درتعهدات ارزی خود، موفق شدند عملکرد بسیارخوبی داشته باشند و علاوه بر صادرات کالا، به تعهدات خود در قبال کشور نیز عمل کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های اثرگذار و بالاخص صادرکنندگان استان دلیل این اتفاق خوب در استان یزد در جهت بازگشت ارزحاصل از صادرات بوده است.
علمدار یزدی ادامه داد: کمیته اقدام ارزی ضمن اجرایی کردن بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات، تلاش دارد تا مشکلات صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی را نیز رفع کند.
وی خاطر نشان کرد: صادرکنندگان در صورت هرگونه ابهام در خصوص ایفای تعهدات ارزی می‌توانند به دبیرخانه کمیته اقدام درسازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه نمایند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..