پیشکسوتان فنی و حرفه‌ای یزد تجلیل شدند

به گزارش یزدی نیوز،در دیداری با حضور مسئولان فنی و حرفه‌ای استان یزد از بازنشستگان و پیشکسوتان فنی و حرفه‌ای استان یزد تجلیل شدند.


 سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد در دیدار با پیشکسوتان فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: تجربه پیشکسوتانی که سال ها عمر خود را در مسیر آموزش و مهارت سپری کردند، راهگشای بسیاری از نیازهای امروز در حوزه کار و اشتغال است.

علی آقا افضلی تاکید کرد: اگر تجربه پیشکسوتان در کنار توان نیروهای خلاق و جوان قرار گیرد، شاهد پویایی و چابکی مجموعه فنی و حرفه ای استان یزد خواهیم بود.

وی، موفقیت های فعلی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را یادگار ارزشمند بازنشستگان امروز عنوان کرد و افزود: بازنشستگی افتخاری مهم در دوره زندگی هر فرد بوده و بازنشستگان منبعی از تجارب ارزشمند و خاطرات تلخ و شیرین گذشته هستند.

آقا افضلی بازنشستگی را آغاز مرحله ای جدید در زندگی فرد برشمرد و افزود: بازنشستگی پایان کار نیست و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری این قشر است زیرا معتقد به اثرگذاری تجربیات پیشکسوتان در کنار توان و خلاقیت نیروهای جوان و تازه نفس هستیم.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید کرد: لازم است بازنشستگان و پیشکسوتان فنی و حرفه ای، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده تا با رفع آنها بتوانیم از توان و تجربه این قشر به بهترین نحو استفاده کنیم.
 

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..