آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بازدید از بیش از ۱۰ پروژه شهرستان خاتم در جریان سفر یکروزه استاندار به این شهرستان

استاندار یزد در جریان سفر یکروزه به شهرستان خاتم بیش از 10 پروژه را بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید کرد که از جمله مهمترین آنها میتوان به کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه حوزه بهداشت و درمان به ارزش بالغ بر 150 میلیارد تومان اشاره کرد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در حاشیه سفر به شهرستان خاتم، به تشریح برنامه ها و اهداف این سفر پرداخت و گفت: در ابتدای سفر به شهرستان خاتم کلنگ احداث پروژه خط ۱۳۲ کیلو وات اسمالون_مروست با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهرستان و تامین برق متقاضیان صنعتی و با پیش بینی اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.
وی با اشاره به ضرورت وجود واحدها و مراکز فرهنگی و هنری در شهرها و روستاهای استان، اظهارداشت: از مجتمع فرهنگی هنری مروست که دارای پیشرفت فیزیکی ۶۳% است، بازدید شد؛ این پروژه گامی در راستای تامین زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان هنرمند پرور خاتم به حساب می آید.
دکترطالبی در ادامه با اشاره به بازدید از باند دوم محور هرات_ هرابرجان، تصریح کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته فاز اول این پروژه تا شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
استاندار یزد اضافه کرد: در جریان سفر به شهرستان خاتم، پروژه تسطیح و زهکشی اراضی هرات با اعتبار پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح بخش سی تی اسکن و اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری بیمارستان آیت الله خاتمی هرات خبرداد و گفت: با افتتاح این بخش، قسمت مهمی از نیاز‌های تشخیص بیماری شهرستان و دغدغه‌های مردم برطرف شده و بیماران برای سی تی اسکن مجبور به عزیمت به دیگر مناطق استان نخواهند بود.
دکتر طالبی گفت: در ادامه از پروژه‌های توسعه، بخش عفونی و ساختمان زیست پزشکان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه ها قرار گرفتیم.
وی آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان خاتم با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان را از دیگر برنامه های اجرا شده در این سفر خواند.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت حفظ منابع آبی و استفاده از روش های نوین آبیاری به ویژه در استان یزد پرداخت و خاطرنشان کرد: پروژه آبیاری کم فشار روستای خوانسار در سفر به شهرستان خاتم مورد بهره برداری قرار گرفت و از سد خوانسار هرات بازدید به عمل آمد.
وی گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث سایت تلفن همراه و کابل کشی فیبر نوری روستایی بروئیه حسن ختام سفر به شهرستان خاتم بود.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..