برگزیدگان یزدی پویش‌های کتابخوانی تجلیل شدند

برگزیدگان یزدی چهار پویش کتابخوانی در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تجلیل شدند.

«مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد در این مراسم که در سالن فرهنگ اداره کل ارشاد اسلامی استان، با تاکید بر این که کتاب نیازی تمام نشدنی عموم جامعه است، اظهار کرد: خوشبختانه روند کتابخوانی در استان یزد که پایتخت کتاب خوانی کشور محسوب می‌شود، در مرحله قابل توجهی است.

وی اظهار کرد: جامعه‌ای که در آن فرهنگ کتابخوانی نهادینه شده باشد، رو به توسعه و پیشرفت خواهد بود.

جوادیان زاده ادامه داد: بانوان استان یزد نقش بیشتری در گسترش فرهنگ کتابخوانی تاکنون داشته‌اند و این نقش برای بانوان که مادران جامعه هستند، بسیار موثر است.

«مرضیه مستوفی» مدرس و مروج کتابخوانی در این مراسم بیان کرد: یکی از چهار پویش برگزار شده، مربوط به کادر درمان بود که در سه بخش نامه، عکس و خاطره ویژه تمام گروه‌های سنی با معرفی چند خط از یک کتاب برگزار شد.

وی افزود: طی این پویش ملی ۲۰۱ اثر به مرحله نهایی راه یافت که پنج اثر مربوط به استان یزد بود و در نهایت دو یزدی در مرحله پایانی این پویش برگزیده شدند.

مستوفی با بیان این که پویش‌های ملی «نشاط نوروزی با کتاب»، «سینامک»، «نوروزانه من» و «دوستان کتابخوانم در ۱۴۰۰ » و «گپ کتاب پدر فرزندی»، از جمله پویش هایی هستند که از ابتدای آبان سال گذشته آغاز و در اردیبهشت به پایان رسیده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..