دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

۲میلیون تعرفه رای در یزد توزیع شد/انتخابات شورا در ۳۹۷روستا

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از توزیع بیش از ۲ میلیون تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بین شهرستان های ده گانه استان یزد خبر داد.

محمدعلی شاه حسینی با اشاره به اختصاص ۲ میلیون و ۳۴ هزار تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به استان یزد اظهار داشت: طبق جدول زمان بندی، ۹۸۱ هزار تعرفه رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین شهرستان های ده گانه استان توزیع شد.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۵۳ هزار تعرفه رای نیز برای انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا استان در نظر گرفته شده بود که این تعرفه ها نیز متناسب با نیاز هر شهرستان توزیع شد.

شاه حسینی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در ۲۴ شهر استان برگزار می شود، افزود: با توجه به جمعیت هر شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، سه نوع تعرفه ۱۱ نفر، هفت نفره و پنج نفره در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد همچنین با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان برای تصاحب کرسی های شوراهای ۳۹۷ روستا با یکدیگر به رقابت می پردازند، اظهار داشت: برای ۲۳ روستا تعرفه پنج نفره و برای ۳۷۴ روستا تعرفه سه نفره پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ در هزار و ۹۱۹ شعبه اخذ رای استان برگزار می شود، بیان کرد: علاوه بر تعرفه، دیگر اقلام و ملزومات انتخابات از جمله مُهر، فرم صورتجلسه، برچسب صندوق، بست پلمب، هولوگرام، صندوق و پوسترهای شعب، بین شهرستان های استان توزیع شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..