معرفی منتخبین هفتمین دوره جشنواره نقاشی صلح و دوستی هلال احمر یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال بیش از ۴۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نقاشی صلح و دوستی و معرفی منتخبین هفتمین دوره جشنواره نقاشی صلح و دوستی در مرحله استانی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و به همت اداره دانش آموزی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، هفتمین دوره جشنواره نقاشی با موضوع صلح و دوستی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جشنواره از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری با محوریت دو رده سنی ۵ تا ۸ سال و همچنین ۹ تا ۱۲ سال برگزار شد.

 

میرحسینی افزود: هفتمین جشنواره نقاشی صلح و دوستی با هدف فرهنگ سازی و ترویج صلح، دوستی و مهرورزی و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف عالیه جمعیت هلال احمر برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این جشنواره که استقبال قابل توجه کودکان و نوجوانان را در پی داشت، ۱۲ نفر در مرحله استانی انتخاب و آثار این عزیزان نیز برای شرکت در مرحله کشوری به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ارسال شد.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال، آنیتا بال نور از مهاباد، طا‌ها حیدری از خرمدره، کوثر نجاتی از میبد، ریحانه هاتفی از اردکان، عارفه زارع از خورمیز و نیز در رده سنی ۵ تا ۸ سال، زینب اسلامی از خاتم، حلما کریم زاده از یزد، ایلمان خلیلی از زنجان، ریحانه ابراهیمی از اشکذر، پرستش شغیعی از یزد، آیدا رضایی از بافق بعنوان منتخبین جشنواره انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

 

میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: سازمان جوانان این فرصت را در اختیار کودکان و خانواده‌های آن‌ها قرار داد تا بتوانند با روش تصویر، خلاقیت خودرا به خانواده هایشان نشان دهند و ذهنیتی که نسبت به هلال احمر در ذهنشان نقش بسته بود به تصویر بکشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..