دبیرستاد انتخابات استان یزد:

اخلاق مداری و قانون مداری لازمه ی برگزاری رقابت سالم بین داوطلبان انتخابات است

شاه حسینی، اخلاق مداری و قانون مداری را ضامن سلامت انتخابات دانست و گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد کمترین تخلفات و گزارشات از عدم رعایت قوانین و مقررات انتخابات از سوی نامزدهای شوراها بوده ایم.

به گزارش کمیته اطلاع تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، محمدعلی شاه حسینی، دبیرستاد انتخابات استان یزد در جلسه توجیهی_ آموزشی نامزدهای شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مسئولان قضایی استان و فرماندار یزد در فضای اسکای روم برگزار شد، اخلاق مداری و قانون مداری را ضامن سلامت انتخابات دانست و گفت: خوشبختانه تاکنون کمترین تخلفات و گزارشات را مبنی بر عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی نامزدهای شوراها داشته ایم که این موضوع نشان دهنده اهتمام نامزدها بر رعایت دستورالعمل ها و قوانین تبلیغات انتخابات است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تبلیغات در فضای مجازی تابع قانون تبلیغات انتخابات است، خاطرنشان کرد: تعداد اندکی از نامزدها و هواداران آن ها پیش از موعد تعیین شده برای انجام فعالیت های تبلیغاتی وارد میدان شده بودند یا در برخی از موارد به نوعی قانون انتخابات را نقض کرده بودند، که تذکرات لازم به آن ها داده شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مایلند در محل شعب اخذ رای نماینده داشته باشند به فرمانداری های مربوطه مراجعه و درخواست خود را اعلام کنند.
شاه حسینی در انتها اضافه کرد: داوطلبین و نماینده های آن ها هرگونه سوال، شبهه یا اعتراضی به روند اخذ رای در روز انتخابات داشتند در وهله اول موضوع را در شعبه اخذ رای و با نمایندگان فرمانداری مطرح کنند در صورتی که موضوع رفع ابهام نشد؛ روسای ستاد انتخابات شهرستان ها و فرمانداران را در جریان بگذارند و در مرحله آخر و در صورت لزوم و جهت پیگیری بیشتر در خواست خود را به ستاد انتخابات استان اعلام نمایند.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..