راه‌اندازی سایت حامی تولید توسط دستگاه قضایی یزد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد: سایت حامی تولید توسط دستگاه قضایی راه‌اندازی شده است.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا حدادزاده گفت: درخواست‌ها را به صورت سیستمی بررسی می‌کنیم البته مراجعه کنندگان جلسات مکرری داشته‌اند و در عین حال نیز قاضی مستقری در شهرک صنعتی وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد اظهار داشت: برای بهبود شرایط، شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها مؤثر است لذا همه گروه‌ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

 

حدادزاده با اشاره به نقش و جایگاه شورا‌های شهر گفت: مردم نباید انتخابات شورا‌ها را دست کم بگیرند چرا که شکل گیری شورای قوی نقش بسیار مهمی در آبادانی و پیشرفت شهر خواهد داشت.

 

وی در خصوص حمایت از فعالیت‌های سیاسی گفت: سربازی نظام را افتخار خود می‌دانیم و هر کجا نیاز باشد جهت حفظ امنیت شهر و کشور ورود می‌کنیم، اما در عین حال از فعالیت‌های مشروع سیاسی با گرایش‌های مختلف نیز حمایت می‌کنم و تنگ نظری را نمی‌پسندیم.

 

حدادزاده با بیان این که سایت حامی تولید توسط دستگاه قضایی راه اندازی شده تصریح کرد: درخواست‌ها را به صورت سیستمی بررسی می‌کنیم البته مراجعه کنندگان جلسات مکرری داشته‌اند و در عین حال نیز قاضی مستقری در شهرک صنعتی وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: البته برخی از مسائل هم در حدود استانی نیست و بعضا بانک‌ها نیز در این زمینه مشکل دارند و برخی ساز و کار‌هایی دارای مسیر خاص و در حدود فراتر از استان دارد.

 

دادستان یزد در خصوص حوزه اتباع و مشکلات ناشی از حضور این افراد به صورت غیرمجاز تصریح کرد: طرح‌های پلیسی و قضایی مشخصی در استان در حال اجراست که البته حجم ورودی افراد دستگیر شده نیز دراین مسئله زیاد است.

 

دادستان یزد در خصوص مجازات‌های جایگزین حبس برای افراد بی‌سابقه و موارد دیگر تصریح کرد: جا افتادن و فرهنگسازی این مقوله در جامعه زمانبر است و تغییر ذائقه مردم نیز در این باره به زمان نیاز دارد.

 

وی افزود: البته معاونت پیشگیری هم کار‌های خوبی را در خصوص آگاه سازی عمومی با استفاده از ابزار رسانه انجام می‌دهد، اما آموزش و پرورش هم یکی از رویکرد‌های اصلی ما در این زمینه است.

 

وی با بیان این که آموزش و پرورش رویکرد آموزش محور را پیش گرفته و در بحث پرورش و مهارت افزایی کمتر اقدام کرده است، گفت: در پیگیری این مقوله به طور جدی درخواست دارم چرا که بعضا اتفاقات بسیار بدی برای دانش اموزان دختر و پسر رخ میدهد که خانواده‌ها در این زمینه نااگاه‌تر بوده و راهکاری در مقابل این آسیب اجتماعی ندارند و نهادی نیز متولی پیگیری این مشکل نیست.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..