بهره مندی ۱۵۰۰ مددجوی یزدی از لوازم ضروری منزل

مدیرکل کمیته امداد استان یزد: سال گذشته ۱۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش ۲ میلیارد تومان در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: لوازم ضروری منزل با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت قرار داده شد.

وی افزود: لوازم تهیه‌شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر، بخاری و سایر لوازم ضروری بود که به مددجویان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد همچنین یادآور شد: طی این مدت این نهاد نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه ۴۴۵ نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت به مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات نیز اقدام کرده است.

وی بابیان اینکه این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم کرده است، گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد در سطح استان و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح “کوثر” به این نهاد اهدا کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..