رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

۳۵۰۰ نفر در یزد نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا هستند

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: ۳ هزار و ۵۰۱ نفر برای تصدی هزار و ۳۶۹ کرسی شورای اسلامی شهر و روستای استان یزد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

احمد ترحمی  با بیان اینکه ۸۴۱ نفر برای داوطلبی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ثبت نام کرده بودند، اظهار داشت: بر اساس آخرین اعلام نتایج هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و نیز انصراف برخی از داوطلبان انتخابات تا به امروز، در مجموع ۶۲۹ داوطلب برای حضور در شوراهای اسلامی شهرهای استان با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر برای ۱۳۲ کرسی شورا به رقابت می پردازند، بیان داشت: شورای اسلامی شهر یزد متشکل از ۱۱ عضو، شوراهای اسلامی سه شهر حمیدیا، میبد و اردکان متشکل از هفت عضو و سایر شوراهای اسلامی شهرهای استان متشکل از پنج عضو هستند.

ترحمی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای استان نیز دو هزار و ۸۷۳ نفر است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه در ۳۹۷ روستای استان انتخابات شورای روستا برگزار می شود، عنوان کرد: شوراهای اسلامی۲۳ روستای استان پنج نفره و شوراهای اسلامی ۳۷۴ روستا سه نفره است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..