صباغیان: اجازه ندهید سنگ آهن بافق وارد بورس شود

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: اجازه ندهید سنگ آهن مرکزی بافق وارد بورس شود و در آستانه انتخابات مردم ناراضی بمانند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا صباغیان در تذکری در جلسه علنی مجلس خطاب به وزیر کار گفت: مردم بافق از مجموعه این وزارتخانه در این شهر گلایه‌مندند. در مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق، ۷ هزار نفر مشغول به کار هستند که اگر خانواده ۴ نفره داشته باشند یعنی ۲۸ هزار نفر از این محل ارتزاق می کنند که حدود نیمی از جمعیت شهرستان است.

وی معتقد است: سوءمدیریت و تصمیم گیری در خصوصی سازی سال ۷۹، ۹۰ و ۹۳ شهر را دچار بحران کرد، سنگ آهن به مدت ۵۳ روز تعطیل بود و نیروهای ویژه با مردم برخورد کردند؛ امروز که شهر آرام است دوباره می خواهند سنگ آهن را به بورس ببرند، بدون اینکه به مسئولیت های اجتماعی آن و دستور جهانگیری توجه کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به مصوبه شورای تامین شهرستان برای مخالفت با این اقدام، گفت: شهر آرام ما را به هم نریزید؛ مردم مشکل دارند و کشاورزی به خاطر انفجارات از بین رفته است.

صباغیان بافقی خطاب به وزیر کشور با انتقاد از عدم توجه به مصوبات شورای تامین و سکوت استاندار گفت: تاکنون ۳ بار با مردم برخورد شده است لذا وزیر کار باید به این موضوع ورود کند و صندوق فولاد را نجات دهد، همچنین آقای قالیباف نیز نباید اجازه دهد این صنعت وارد بورس ورشکسته شود و در آستانه انتخابات مردم ناراضی بمانند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..