خودکشی ناموفق جوان ۱۶ ساله در یزد

رئیس کلانتری ۱۱ چمران یزد: حضور هوشیارانه و به موقع ماموران این کلانتری مانع از خودکشی جوان ۱۶ ساله شد.

به گزارش یزدی نیوز سرگرد محمد توکل گفت: در ساعت ۲۰ شب پس از دریافت خبری مبنی بر اقدام به خودکشی نوجوانی در بالای پل عابر پیاده بلوار منتظرقائم یزد سریعا ماموران گشت انتظامی به همراه یگان‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پلیس وارد عمل شد و با صحبت‌های یکی از ماموران پلیس کلانتری ۱۱ شهید چمران، این نوجوان ۱۶ ساله از خودکشی منصرف و به همراه ماموران پلیس، به پایین پل هدایت شد.

رئیس کلانتری ۱۱ چمران یزد ادامه داد: این فرد در کلانتری مورد ارائه خدمات مشاوره‌ای واحد مشاوره و مددکاری قرار گرفت.

دستگیری عامل انتشار مطالب مستهجن در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: با توجه به گزارشات دریافتی مبنی بر بارگزاری محتویات مبتذل و مستهجن در یکی از شبکه‌های اجتماعی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس این فرد را شناسایی و دستگیر و متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی مرتکب شده، بیان کرد سهوا اقدام به این کار کرده و از عمل خود پشیمان است.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۴ قانون جرائم رایانه‌ای هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا فساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از ۹۱ روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..