کولبران افیونی به مقصد نرسیدند

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و بازداشت ۳ کولبر در مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز با اقدام اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان به صورت پیاده و کولبری در محور‌های فرعی مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس با کنترل مسیر‌های عبوری، سه کولبر مواد افیونی را مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی از کوله‌های قاچاقچیان ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و متهمان به مقامات قضایی معرفی شدند.

کشف ۲۶ ماینر قاچاق در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان قرار گرفت.

سرهنگ سعید زینلی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این کارگاه موفق شدند ۲۶ دستگاه ماینر را که اقدام به استفاده از برق به صورت غیرمجاز می‌کرد، کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: در این رابطه ماینر‌ها جمع آوری و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..