چادرملو ۱۰ میلیارد تجهیزات توانبخشی به جانبازان اردکان اهدا کرد

مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو، ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات توانبخشی بین جانبازان شهرستان اردکان توزیع کرد.

به گزارش یزدی نیوز، در پی دیدار و سرکشی مدیرعامل چادرملو و نماینده مردم اردکان از جانبازان بالای ۷۰ درصد این شهرستان و قول مساعد مدیرعامل چادرملو به حمایت از جانبازان، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و توانبخشی به این گروه از جانبازان اهدا شد.

در این دیدارها که از نخستین روز سال نو در منزل جانبازان آغاز شد، مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با بیان جایگاه ارزنده و والای جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در جامعه اظهار داشت: جانبازان دین بزرگی بر گردن ما دارند و توجه به امور جاری و نیازهای ضروری آنها را برای خود تکلیف و آن را وظیفه انسانی، ملی و دینی خود می دانیم.

ناصر تقی زاده گفت: امنیت امروز جامعه مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های ایثارگران است و کوچکترین کاری که می توانیم برای آنها انجام دهیم، کاستن بخشی از آلام و مشکلات شماست.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدارها اظهار داشت: ایثارگران ولی نعمتان انقلاب هستند و دوام و بقا و عظمت امروز ایران اسلامی بدون شک پیامد جانفشانی های بی بدیل جانبازان، شهدا و ایثارگران تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است.

محمدرضا دشتی اردکانی افزود: ما هرگز به خود اجازه نمی دهیم تا یادگاران و ثمرات ۸ سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند، وظیفه امروزمان پاسداشت شما بزرگوارانی است که جان و مال و سلامت خود را در راه حفظ این آب و خاک و دین، خالصانه فدا کردید.

این تجهیزات کمک درمانی شامل تخت ویژه جانبازان، ویلیچر، دستگاه اکسیژن و سایر تجهیزات پزشکی است که بین جانبازان ۷۰ درصد اردکان توزیع شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..