در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد؛

مشکلات ۶۲۹۷ پرونده صنایع یزد بررسی و رفع شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بررسی و رفع مشکلات ۶ هزار و ۲۹۷ پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی،  در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: این جلسه به ریاست استاندار، دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با میزبانی از رئیس کمیسیون حقوقی ستاد تسهیل کشور برگزار شد.

وی عنوان کرد: از زمان شکل‌گیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد تاکنون ۳۷۵ جلسه کارگروه اصلی، ۱۵۶ کمیته تخصصی و ۳ هزار و ۵۴۴ جلسه کارشناسی برگزار شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: حاصل این جلسات، ۶ هزار و ۷۰۷ مصوبه برای ۶ هزار و ۲۹۷ پرونده مطروحه در این کارگروه بوده که باعث تثبیت ۵۰ هزار شغل در استان شده است.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های طرح شده در کارگروه تسهیل بیان کرد: صنایع شیمیایی با هزار و ۱۶۲ پرونده، صنایع معدنی با هزار و ۱۶ و پرونده، صنایع نساجی با هزار و هفت پرونده، برق با ۸۹۱ پرونده، واحد غذایی و دارویی با ۴۲۱ پرونده و واحدهای مربوط به جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، پرونده های مطرح شده در این کارگروه هستند.

علمدار یزدی یادآور شد: مباحث بانکی با ۴ هزار و ۸۴۳ پرونده، تامین اجتماعی با ۸۰۱ پرونده، امور مالیاتی با ۱۹۸ پرونده، گاز با ۷۲ پرونده، برق با ۸۵ مورد و سایر موارد با ۷۰۸ مورد بیشترین مشکلات صنایع استان را تشکیل می دهند

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..