نماینده مردم اردکان مطرح کرد؛

اصلاح مشکلات جامعه در گروی حمایت و پشتیبانی از آموزش و پرورش

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در شهرستان بر لزوم برنامه‎ ریزی مناسب برای رفع مشکلات آموزشی و امکانات پشتیبانی در جهت ارتقای کیفیت آموزش و در نتیجه اصلاح مشکلات جامعه تأکید کرد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» در جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اردکان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته، با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در شهرستان بر لزوم برنامه ‎ریزی مناسب برای رفع مشکلات آموزشی و امکانات پشتیبانی در جهت ارتقای کیفیت آموزش و در نتیجه اصلاح مشکلات جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به نرخ رشد بالای جمعیت در شهرستان اردکان نسبت به کل کشور و همچنین حضور دانش آموزان مهاجر از مناطق مختلف در این شهرستان خواستار همکاری صنایع و کارخانجات برای احداث مدارس جدید به منظور رفع کمبود فضای آموزشی در شهرستان شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرورت دارد تا پایه‌های آموزشی را تقویت کنیم، گفت: با استفاده از تجربیات بزرگان آموزش و پرورش باید کیفیت آموزش را ارتقا داد.

لازم به ذکر است که دویست و پنجاه و هشتمین، جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش شهرستان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین با محوریت بررسی فرآیند ثبت‌نام مدارس در سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری برگزار شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..