برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سکوت آفتاب» در یزد معرفی شدند

مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب به همت ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار و برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوز، دومین مرحله قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب که با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و موسسه معارف امامت در راستای ارتقاء سرانه مطالعه شهروندان و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان انجام شده بود، در صحن شورای شهر برگزار شد.

نخستین مرحله قرعه کشی این مسابقات با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سیدمحمد حسینی مدیر موسسه امامت برگزار و نفر اول مسابقه برای دریافت جایزه ۳۰ میلیون ریالی معرفی شد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با توجه به اهمیت مطالعه برای ارتقای فرهنگ و پیشرفت کشور و رسالت فرهنگی این سازمان، در برگزاری این مسابقه کتابخوانی مشارکت کرده است و همچنان این آمادگی را دارد که از موسسات، نویسندگان و ناشرانی که در این حوزه فعالیت می کنند، همانند گذشته حمایت کند.

گفتنی است؛ کتاب سکوت آفتاب نوشته دکتر خدامیان است که به روایتگری جریان شهادت امام علی (ع) می پردازد و از منابع بسیار معتبر تاریخی در نگارش آن استفاده شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..