پیش بینی بیش از ۱۹۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها استان یزد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: ۱۹۱۹ شعبه ثابت و سیار اخذ رای، آرای مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدعلی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد از پیش بینی ۱۹۱۹ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در استان خبرداد و گفت: از این تعداد، ۹۶۶ شعبه جهت جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه جهت جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان در نظر گرفته شده است.
شاه حسینی ادامه داد: در مجموع ۱۲۶۸ شعبه ثابت و سیار شهری و ۶۵۱ شعبه ثابت و سیار روستایی برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.
وی به تعداد شعب پیش بینی شده برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: ۹۶ شعبه در شهرستان اردکان، ۳۷۵ شعبه در شهرستان یزد، ۴۶ شعبه در شهرستان اشکذر، ۵۲ شعبه در شهرستان خاتم، ۷۹ شعبه در شهرستان مهریز، ۵۰ شعبه در شهرستان بافق، ۳۶ شعبه در شهرستان بهاباد، ۸۸ شعبه در شهرستان میبد، ۴۷ شعبه در شهرستان ابرکوه و ۹۷ شعبه در شهرستان تفت به جمع آوری آرای مردم می پردازند.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد در ادامه به تعداد شعب اخذ رای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اشاره و خاطرنشان کرد: براین اساس ۸۳ شعبه در شهرستان اردکان، ۳۷۵ شعبه در شهرستان یزد، ۵۰ شعبه در شهرستان اشکذر، ۵۲ شعبه در شهرستان خاتم، ۷۴ شعبه در شهرستان مهریز، ۴۶ شعبه در شهرستان بافق، ۳۳ شعبه در شهرستات بهاباد، ۸۴ شعبه در شهرستان میبد، ۵۹ شعبه در شهرستان ابرکوه و ۹۷ شعبه در شهرستان تفت در نظر گرفته شده است.
شاه حسینی در ادامه به تمهیدات اندیشیده شده جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره و تصریح کرد: یکی از پیش بینی های صورت گرفته در این راستا افزایش ۲۰۰ شعبه اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نسبت به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان در اسفندماه سال ۹۸ است.
دبیرستاد انتخابات استان یزد در انتها خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده فرمانداران حتی الامکان صندوق شعب اخذ رای را در فضای آزاد مستقر نموده و محل قرارگیری رای دهندگان طبق پروتکل های ابلاغی علامت گذاری شود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه؛ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..