پرداخت آسان صدقه با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ با سهولت صدقه روزانه را پرداخت کنند.

به گزارش یزدی نیوز غلامرضا مشعل چی گفت: رویکرد کمیته امداد در دریافت غیرحضوری و الکترونیکی کمک‌های مردمی در بخش‌های مختلف ازجمله صدقات، زکات، اکرام ایتام، محسنین و طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان است.
مشعل چی افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ با سهولت صدقه روزانه را پرداخت کنند، سامانه ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است.
وی بابیان اینکه حدود ۲۵ هزار خانوار نیازمند با جمعیت ۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند، افزود: مردم خیراندیش استان همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه کمک‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نیازمندان پرداخت کنند.
مشعل چی یادآور شد: صدقات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و وام ضروری و کمک موردی به نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، تعامل با خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.
تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..