مدیرعامل چادرملو:

چادرملو درگیر جناح بندی‌های سیاسی نمی‌شود/تابع فرامین رهبری هستیم

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو گفت: وظیفه ما به گردش درآوردن چرخ‌های تولید و رونق بخشی به اقتصاد است و در این راستان تابع سیاست‌های کلان نظام و فرامین رهبری هستیم.

به گزارش یزدی نیوز ناصر تقی زاده با حائز اهمیت توصیف کردن حضور در انتخابات پیش رو در تحکیم نظام اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات که نمادی از مردم سالاری دینی است، نشان دهنده پویایی و نقش مثبت آحاد جامعه در سرنوشت کشور است.

وی همچنین با تاکید بر مشارکت کارکنان و کارگران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در انتخابات ریاست جمهوری افزود: نکته حائز اهمیت، حضور در انتخابات است؛ حال هر فرد مختار است به نامزد مورد نظر خود رای دهد.

تقی زاده در پاسخ به این سوال که آیا چادرملو از نامزد خاصی حمایت می کند، تاکید کرد: وظیفه ما حفظ سنگر تولید و صنعت برای توسعه و عمران کشور است، لذا هریک از نامزدهای تائید شده از سوی شورای نگهبان که قطعاً صلاحیت لازم برای اداره کشور در جایگاه ریاست جمهوری را دارند، برای ما قابل احترام هستند و این دیدگاه و نگرش اشخاص است که به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

وی تاکید کرد: وظیفه جمعی ما تلاش برای به گردش در آوردن چرخ های تولید و رونق بخشی به اقتصاد است و در این راه تابع سیاست‌های کلان نظام و فرامین رهبر معظم انقلاب هستیم و خود را درگیر جناح بندی‌هایی سیاسی نمی کنیم بنابراین هر فرد صالحی که اداره امور کشو را بر عهده بگیرد، بی تردید با تمام توان برای تحقق آرمانهای نظام، همچنان خدمتگزار خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..