استاد دانشگاه یزد در فهرست مولفان کتاب بین‌المللی کرونا

عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه یزد با مشارکت در تالیف کتاب بین‌المللی با عنوان" Coronavirus Disease - COVID-۱۹" در فهرست نویسندگان این کتاب قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز، این کتاب از سوی انتشارات اشپرینگر آلمان با هدف بررسی اثرات بیماری کرونا از دیدگاه علوم مختلف و نقش این علوم در کنترل و از بین بردن این بیماری و مضرات آن به چاپ رسیده و استاد دانشگاه یزد در فهرست نویسندگان اصلی این کتاب قرار گرفته است.

 

پس از فراگیری جهانی بیماری کرونا در زمستان ۱۳۹۸، انجمن شبکه جهانی آموزش و تحقیقات علمی (usern) تصمیم گرفت مجموعه مقالاتی در مورد اثرات بیماری کرونا از دیدگاه علوم مختلف و نقش این علوم در کنترل و از بین بردن این بیماری و مضرات آن با عنوان ” Coronavirus Disease – COVID-۱۹”تالیف کند.

 

یکی از فصل‌های این کتاب که به رهیافت‌های بین‌رشته‌ای برای مقابله با بیماری کرونا اختصاص داده شده، از سوی دکتر “سعید پاک طینت مهدی‌آبادی” دانشیار دانشکده فیزیک دانشگاه یزد با همکاری دیگر دانشمندان رشته‌های علوم پایه و بعضی از رشته‌های فنی و مهندسی گردآوری شده است.

 

این مجموعه مقالات به صورت یک کتاب که شامل یک مقدمه و ۵۳ فصل است و از سوی انتشارات اشپرینگر کشور آلمان به چاپ رسید که قسمت عمده این کتاب از سوی اعضای منتخب هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور نوشته شده است.

 

شبکه جهانی آموزش و تحقیقات علمی (usern) یک انجمن علمی غیر دولتی بوده که به همت تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده است؛ هدف این انجمن ایجاد یک شبکه جهانی برای ارتقای آموزش و تحقیقات علمی است و تعداد زیادی از برندگان جایزه نوبل و دانشمندان یک درصد برتر جهان عضو شورای مشورتی این انجمن هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..