اعلام نهایی داوطلبان شورا‌های یزد در ۱۵ خرداد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد: نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا ۱۵ خردادماه اعلام خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز شاه حسینی با حضور در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات باید نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر در ششم خردادماه توسط هیات مرکزی نظارت تهران اعلام می‌شد.

وی افزود: قانون ظرفیتی را پیش بینی کرده که اگر در بررسی صلاحیت‌ها نیاز به بررسی مستندات و مدارک بیشتری باشد، هیات‌های نظارت می‌توانند بین ۵ تا ۱۰ روز فرصت بیشتری را درخواست کنند که این هیات خواستار این فرصت شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان تصریح کرد: نتیجه قطعی بررسی صلاحیت‌ها تا ۱۵ خرداد اعلام خواهد شد و تمدید این مهلت وجود ندارد. پرونده کسانی که اعتراض داشته و توسط هیات نظارت استان رد شده اند هم در حال بررسی است.

شاه حسینی ادامه داد: پرونده صلاحیت روستا‌ها در هیات نظارت‌های شهرستان در حال بررسی است و نتیجه نهایی تا پانزدهم خرداد اعلام می‌شود.

وی درباره برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی گفت: یکی از تمهیدات ستاد انتخابات برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش شعب رای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها بوده و تقریبا ۲۰۰ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبلی اضافه شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..