جایزه ویژه دولت الکترونیک به دستگاه برتر اختصاص می‌یابد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: با تصویب شورای راهبری مدیریت استان یزد، جایزه ویژه دولت الکترونیک به دستگاه برتر اختصاص می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا پاکدل در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان ضمن گزارش اقدامات انجام شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای شفاف سازی در صدور پروانه‌های مختلف از جمله پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: با توجه به اهمیت اشتراک گذاری داده‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده بواسطه شرایط حاد بیماری کرونا، باید دستگاه از منظر میزان استفاده مردم از خدمات الکترونیک و در واقع توجه ویژه به خروجی محور شدن جایزه دولت الکترونیک در استان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: جایزه دولت الکترونیک با پیشنهاد دبیرخانه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و تصویب آن شورای راهبری توسعه مدیریت استان، از سال گذشته در استان اجرایی شده است.

پاکدل تصریح کرد: با در نظر گرفتن اقدام ویژه دستگاه در زمینه دولت الکترونیک و کاهش فرآیندها، اشتراک گذاری اطلاعات، افزایش امنیت اطلاعات، شفافیت و مقابله با فساد در کنار تسهیل شرایط ارائه خدمت، مستندات ارائه شده در کمیته‌ای چهار نفره متشکل از استانداری، مدیریت راهبری افتا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، بررسی و دستگاه منتخب به منظور اعطای جایزه دولت الکترونیک، پیشنهاد می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..