پیام استاندار یزد به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش یزدی نیوزاستاندار یزد به مناسبت اعیاد شعبانیه پیامی صادر کرد .

متن کامل پیام "سید محمد میرمحمدی" به شرح زیر است :

شعبان ماه آکنده از شادیی ها و مسرت ها، ماه طلیعه انوار الهی و ماه منسوب به حضرت رسول اکرم (ص) و بهاری از سبزه و گل و ریحان فرا رسیده است

تا دریچه های عشق و نور و رحمت را بگشاید و مومنان را به میهمانی مائده های آسمانی کشاند ، آنگاه چشمه زلال رمضان را جاری سازد و دلها را جلا و قلبها را صفا و شفا عطا کند.

میلاد موفور السرور امام حسین (ع) ، امام زین العابدین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) آغازین روزهای ماه شعبان را منور کرده است.

میلاد سید و سالار شهیدان عالم، چراغ فروزان هدایت و کشتی نجات است و در انقلاب اسلامی ایران روز پاسدار نام گرفته است.

میلاد کسیی که کربلای او دانشگاه عشق ، نینوای او فریاد رسای عزت و شرف، یاران او اسوه های جاودانه ایثار و گذشت ، عاشورای او شهاب ثاقب شبهای ظلم و ستم و بیداد است و مرام او فرهنگ حق و حقیقت را در زندگی‌ها جاری و در عمق باورها قرار داده است.

میلاد کسی که انقلاب بزرگ اسلامی  ما جرقه ای از انوار نهضت و بارقه ای از ایمان و باور اوست. اینجانب این میلاد خجسته را به همه مردم شریف و مومن دارالعباده و به همه بسیجیان و ایثارگران و پاسداران که وارثان پرچم سرخ حسینی و سیراب شدگان کوثر عاشورا هستند، تبریک عرض می کنم و از خداوند منان می خواهم تا ما را پاسدار واقعی ارزشهای الهی و آرمان شهیدان و امام شهیدان و اسلام و ایران و انقلاب اسلامی قرار دهد.

این ماه و همه همایون میلادهای این ماه عزیز، میلاد امام حسین (ع)، علمدار کربلای عشق حضرت عباس(ع) ، میلاد امام سجاد (ع) و حضرت علی اکبر (ع) و علی الخصوص میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله فی الارضین بر رهبر و ملت و دولت مبارک باد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..