افتتاح نمایشگاه کشاورزی و گل و گیاه در یزد

فعالیت نمایشگاه کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری و گل و گیاه با حضور ۳۲ شرکت از استان‌های کشور در یزد آغاز بکار کرد.

به گزارش یزدی نیوز، در این نمایشگاه ۳۲ شرکت از استان‌های یزد، تهران، مازندران، تبریز، کرمانشاه، قم، اصفهان، اراک، فارس، مشهد و کرمان آخرین محصولات و دستاورد‌های خود را در قالب ۳۲ غرفه به نمایش گذاشته اند.

۶۰ درصد این نمایشگاه که در فضایی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر دایر است، به تجهیزات کشاورزی و بقیه مربوط به گل و گیاه اختصاص دارد.

انواع گل و گیاه و پوشش گلخانه ها، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی گلخانه ها، پوشش استخر‌های ذخیره آب و پرورش ماهی، سیستم‌های نوین آبیاری و ماشین آلات کشاورزی در حوزه کوددهی از محور‌های اصلی این نمایشگاه به شمار می‌آید.

این نمایشگاه تا ۸ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در جاده کنارگذر نبش تقاطع یزد – کرکان – شیراز دائر بوده و پذیرای علاقه‌مندان است.

قرار است در‌های نمایشگاه‌های بین المللی استان با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی بر روی عموم مردم باز باشد.

به گفته علمدار رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تا پایان امسال ۲۸ نمایشگاه در عناوین مختلف مصوب شده که با اجازه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..