قطار محسن چاوشی به ایستگاه یزد رسید

مدیر ستاد دیه استان یزد: محسن چاوشی اقدام به برگزاری گلریزان مجازی برای آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد یزدی کرده است.

به گزارش یزدی نیوز سید مسعود عظیمی گفت: محسن چاوشی خواننده محبوب و پر طرفدار کشورمان در ادامه کار‌های خیر و حمایتی از انسان‌های نیازمند با همکاری ستاد دیه استان یزد اقدام به آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد کرده است.

وی افزود: این هنرمند از طریق صفحه اجتماعی شخصی خود و اعلام شماره حساب و شماره کارت ستاد دیه استان یزد اقدام به برگزاری گلریزان مجازی ویژه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد کرده است.

عظیمی ادامه داد: هنر یعنی استفاده از تمام ویژگی‌های ذاتی که خداوند به یک انسان هدیه داده و هنرمند کسی است که از این نعمت‌های الهی در راستای کمک به مردم و هم نوع استفاده می‌کند.

مدیر ستاد دیه استان تصریح کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت‌های خود برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد استفاده می‌کند نشان از درک بالای او از معنی هنر است و بسیار خرسندیم که قطار کمک این هنرمند هم اکنون به ایستگاه یزد رسیده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های برجسته که در کشور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند مانند این خواننده خوب کشورمان قدم در راه خیر نهاده و در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ما را یاری دهند، زیرا مشارکت در این امر خیر یکی از ماندگار‌ترین اقدامات است و باقیات الصالحات را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..