افتتاح کانون دانشجویی شعر و ادب در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

به همت دانشجویان علاقمند به شعر و ادب فارسی و با همکاری امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بافق، کانون شعر و ادب این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، در مراسم افتتاحیه کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد بافق با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید همت بیشتری برای پاسداشت زبان فارسی داشته باشند، گفت: ادبیات را نباید فقط برای کنکور و به عنوان یک درس خواند چرا که زبان فارسی جزیی از هویت جامعه ماست.
محمد عبدالحسینی با اشاره به لزوم فعال بودن کانون‌های فرهنگی هنری در واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: بزودی جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری برای رقابت و پویایی کانون‌ها برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: هر جا به دانشجو اعتماد شد، پویایی و حرکت ایجاد می‌شود و نمونه‌ای از استفاده بهینه از امکانات واحد‌ها همین فضای ایجاد شده به همت کانون شعر و ادب وحشی بافقی است.
عبدالحسینی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: نگاه ما به امور فرهنگی نگاه استانی است و واحد بافق جزو واحد‌هایی است که در امور فرهنگی دارای ظرفیت بسیار بالایی است.
به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و به همت دانشجویان علاقمند به شعر و ادب فارسی و با همکاری امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بافق، کانون شعر و ادب این دانشگاه در محل هنرسرای این واحد با حضور مسئولین دانشگاه و به دست معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد افتتاح شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..