پوستر دومین رویداد مجازی مد و لباس در یزد رونمایی شد

کارگروه مد و لباس استان یزد به منظور ترغیب و تشویق عموم مردم برای بهره‌وری از الگوهای ایرانی اسلامی و طراحی و دوخت نمونه‌های جدید چادر و مقنعه نماز و جانماز، با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اقدام به برگزاری دومین رویداد مجازی مد و ...

«مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم رونمایی از پوستر رویداد مد و لباس یزد که با حضور «سید محمد رستگاری» فرماندار یزد و «اعظم کاظمی» مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به حوزه مد و لباس به عنوان یکی از صنایع فرهنگی، گفت: متاسفانه در حال حاضر بخش قابل توجهی از ارز کشورمان صرف واردات مد و لباس می‌شود در حالی که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم استقلال فرهنی کشورمان در این حوزه را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات موثر کارگروه مد و لباس یزد با توجه به پتانسیل‌های والای نساجی و ذائقه‌های فرهنگی موجود در استان، از فعالیت ۳۰ خانه مد ثبت شده در یزد خبر داد و افزود: امسال دومین رویداد مجازی مد و لباس با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با موضوع «نماز و عفاف و حجاب» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

جوادیان ابراز امیدواری کرد که هنرمندان استان و فعالان حوزه مد و لباس، ایده‌های خود را به این رویداد ارائه کنند تا بیش از پیش ظرفیت‌های استان به نمایش درامده و مورد بهره ‌برداری قرار گیرد.

این رویداد فرهنگی از کلیه هنرمندان و طراحان حوزه مد و لباس استان دعوت کرده تا ۱۰ تصویر از چادر نماز، مقنعه و جانمازهای طراحی و دوخته شده خود را با ذکر مشخصات کامل تولیدکننده و حداکثر تا پایان روز ۲۰ خرداد ماه جاری به دایرکت @roydadhaye_honari_yazd ارسال کنند با این توضیح که تصاویر چادر و مقنعه باید از سه وجه روبرو، پشت و پهلو تهیه شود.

بهترین تصاویر ارسالی پس از داوری در صفحه اینستاگرام ذکر شده به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود تا تصاویری که در صفحه اینستاگرام ذکر شده بیشترین تایید را از مخاطبان داشته باشد به نحو شایسته‌ای تقدیر شود.

زمان برگزاری تجلیل از برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد و جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان نیز شامل رتبه اول؛ لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد، رتبه دوم؛ لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و مبلغ هفتصد هزار تومان وجه نقد و برای رتبه سوم نیز لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و مبلغ پانصد هزار تومان وجه نقد خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..