برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر در اشکذر

همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر جمعی از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس اشکذر با حضور در دفتر امام جمعه اشکذر با حجت الاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یزدی نیوز، امام جمعه اشکذر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، گفت: حماسه آزادی خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان با اشاره به فرموده ارزشمند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: این فرموده بدان معناست که آنچه می‌تواند جامعه اسلامی را به درستی مدیریت کرده و به موفقیت برساند، اراده و مشیت الهی است.

هم چنین مرحله پنجم رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه شهدا اشکذر برگزار شد.

محمدی پناه مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان گفت: در پنجمین مرحله از این رزمایش که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد تعداد ۹۰۰ بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان آماده و در بین نیازمندان و محرومین جامع توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در سطح استان توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..