تقدیر از عوامل برنامه تلویزیونی “ماه مهربانی”

در مراسمی با حضور مسئولان استان یزد از عوامل برنامه تلویزیونی ماه مهربانی تقدیر شد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس کل دادگستری در این مراسم با تقدیر و تشکر از کلیه عوامل این برنامه تلوزیونی گفت: استفاده بهینه از رسانه و هنرمندان یکی از مهمترین اقدام‌ها برای جلوگیری از ورود مددجویان به زندان و بالا بردن سطح آگاهی مردم فرهنگ سازی است.

 

غلامعلی دهشیری افزود: هنرمندانی که با هنر، تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به انسان‌های جامعه با استفاده از هنر خود، اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کردند از تاثیرگذارترین انسان‌ها در جامعه هستند.

 

دهشیری با تاکید تاثیر هنرمندان در این برنامه تلویزیونی تصریح کرد: یکی از زیباترین‌ترین قسمت‌های برنامه حضور هنرمندان و مصاحبه آن‌ها با مددجویان محکوم مالی جرائم غیر عمد بود. با توجه به اینکه در حفظ آبروی مددجویان تلاش شده است، این قسمت بسیار تاثیرگذار بوده و در فرهنگ سازی در جهت جلوگیری از وقوع جرم و آگاهی قضایی مردم نقش بسزایی داشت.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیکوکاران، خیرین و مردم نوع دوست استان یزد در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان گفت: مردم دارالعباده در طول ماه مبارک رمضان مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد دیه استان واریز کردند که این مبلغ جذب شده دو برابر مبلغ اهدایی در سال گذشته است که این خود نشان از تاثیر بالای برنامه تلویزیونی ماه مهربانی در استان دارد.

 

مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد هم اظهار داشت: خوشبختانه با کمک خیرین و نیکوکاران استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۰ مددجو از زندان‌های استانم آزادگردیده که تعداد ۵ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۲۵ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد نیز در این مراسم با اشاره به نقش رسانه در فرهنگسازی جامعه گفت: رسالت صداوسیما فرهنگ سازی است و خوشحالیم که با کمک ستاد دیه استان، دادگستری، اداره کل زندان ها، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و نیکوکاران یزدی توانستیم در تحقق این مهم سهیم باشیم.

 

احمد پهلوانیان با اشاره به رتبه برتر کشوری برنامه ماه مهربانی در جشنواره تولیدات سازمان صداوسیمای کشور در سال گذشته افزود: “ماه مهربانی” از تولیدات ارزشمند صداوسیمای مرکز یزد است که در مراکز صداوسیمای سراسر کشور نیز به عنوان یکی از برنامه‌های تولیدی مطلوب و با کیفیت از آن یاد می‌شود.

 

وی ادامه داد: از نخستین نشست هم اندیشی که حدود ۶ سال پیش با مسئولان استان در رابطه با ساخت این برنامه‌ تلویزیونی داشتیم، اهداف و رسالت‌ها را مشخص کرده و هر ساله با استفاده از ظرفیت‌های بومی استان ضمن ارتقای کیفی برنامه، شاهد رشد کمک‌های نیکوکاران به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد بودیم.

 

در پایان این مراسم از هنرمندان و عوامل این برنامه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..