مدیرکل دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور در یزد:

ضرورت تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت الاسلام حسن زمانی: حضور مردم در صحنه و انتخابات پشتوانه انقلاب و کشور است.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر کل دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور در نشست بصیری با موضوع انتخابات در میبد ، شرکت حداقلی در انتخابات، رای به غیر اصلح و فضای تبلیغاتی غیر اخلاقی را از مهم ترین چالش های انتخابات برشمرد .
حجت الاسلام حسن زمانی افزود: حضور مردم در صحنه و انتخابات پشتوانه انقلاب و کشور است.

وی ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم و القاء ناکارآمدی انقلاب در برطرف کردن مشکلات را از جمله اهداف دشمن دانست و گفت: هرچند در بعضی موارد ضعف هایی مشاهده می شود اما طبق آمارهای ارائه شده در بسیاری از موضوعات پیشرفت های فراوانی داریم و می توان با انتخابات اصلح بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کرد.

حجت الاسلام زمانی افزود: طلاب و روحانیون حوزه های علمیه باید با ایفای نقش در موضوعات اجتماعی ،فضای سیاسی کشور را به سمت تعامل و همبستگی و انسجام پیش ببرند .

مدیرکل دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور شرکت در انتخابات را بر اساس قرآن کریم ،یک وظیفه دینی و شرعی برشمرد و با تشریح امتیازات برجسته نظام حکومتی ایران بر تمامی حکومت های امروز دنیا گفت: انتخابات ۱۴۰۰ از ویژگی ها و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که مردم می توانند با تشخیص معیارهای کاندیداهای اصلح،چالش های فراروی این دوره از انتخابات را کاهش دهند و سرنوشت چهارسال آینده کشور را به خوبی تعیین کنند.

وی گفت : وظایف مبلغان و نخبگان و فرهیختگان فرهنگی جهت تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و تبین ملاک های اصلح یک ضرورت است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..