دبیر جبهه فرهنگی انقلاب یزد:

فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب در محله‌های فقیرنشین یزد افزایش می‌یابد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب یزد با اشاره به ماموریت‌های جبهه فرهنگی انقلاب برای اقشار مختلف گفت: تلاش ما، افزایش فعالیت فرهنگی در محله‌های فقیرنشین یزد است.

به گزارش یزدی نیوز، محمد دهقان،  در جلسه هم اندیشی با مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به ضرورت کنترل بیشتر از محله‌های فقیر نشین یزد، فعالیت جبهه فرهنگی در این مناطق را جزو مأموریت هایی برشمرد که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی، همچنین با تقدیر از فعالیت‌های زندان‌های استان در جهت اقدامات ویژه مراقبت پس از خروج زندانیان، ایجاد حلقه‌های میانی را راهکاری برای بروز جبهه فرهنگی برشمرد.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی و همه جانبه دشمن و شبهه افکنی‌هایی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی و سیاسی می‌کند، افزود: با توجه به اینکه مقوله تهاجم فرهنگی هر روزه با اشکال مختلف و به دست استکبار جهانی ظاهر می‌شود، می‌طلبد هنر رسانه‌ای و فضای مجازی به طور ویژه تقویت شود تا از نشر اکاذیب و اطلاعات غلط جلوگیری شود.

ضرورت تعیین متولی در محله‌های فقیرنشین یزد

مدیرکل زندان‌های استان یزد نیز در این جلسه بر ضرورت تعیین متولی در محله‌های فقیر نشین استان برای شناسایی و پایش خانواده‌های زندانیان نیازمند تأکید کرد.

حسین سبزواری با اشاره به رویکرد متفاوت و متمایز کارکنان زندان‌های یزد به شغل زندان‌بانی بیان کرد: خوشبختانه اکثر کارکنان مجموعه زندان‌های یزد با عشق و علاقه به شغل خود نگاه می‌کنند و این مهم یکی از سرمایه‌های در خور توجه برای مجموعه ما است.

سبزواری همچنین اظهار داشت: برنامه‌های سازمانی در حیطه زندانبانی معطوف به دو دسته داخل و خارج از زندان می‌شود که بخش خارج از آن به صورت جهادی و پیرو برنامه‌های اصلاحی و تربیتی داخل زندان انجام می‌شود.

وی، یکی از برنامه‌های مجموعه زندان‌های یزد را دیدار با کل خانواده‌های زندانیان نیازمند تا آخر سال جاری اعلام کرد و گفت: با تعاملی که با جبهه فرهنگی ایجاد می‌شود می‌توان برای محله‌های فقیر نشین استان یزد یک متولی برای شناسایی و پایش خانواده‌های زندانیان نیازمند در نظر گرفت تا علاوه بر بررسی آسیب‌های اجتماعی این خانوارها، در حوزه معیشتی آنان نیز بتوان نظارت لازم را داشت.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..