در جمع روابط عمومی ادارات مهریز مطرح شد؛

گلایه فرماندار مهریز از عملکرد روابط عمومی‌ها در امر اطلاع رسانی

فرماندار مهریز با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: برخی از آنها در مورد خدماتی که به مردم ارائه می شود، اطلاع رسانی درستی انجام نمی‌دهند.

به گزارش یزدی نیوز، رضا زارع‌زاده در نشست روابط عمومی‌های شهرستان مهریز ضمن گرامیداشت سوم خرداد و فتح بیت المقدس اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان عملکرد خوبی داشته اند زیرا مراجعات مردم به فرمانداری و گلایه از دستگاه‌ها کاهش یافته است.

وی، نقش روابط عمومی‌ها در انتقال این عملکرد را مهم دانست و افزود: روابط عمومی های شهرستان مهریز باید فعالتر عمل کنند و در این مورد نقش آفرینی بیشتری داشته و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را برای مردم برجسته سازی کنند.

زارع زاده به وظیفه دیگر روابط عمومی ها اشاره و بیان کرد: آن‌ها پل ارتباطی میان دستگاه‌های اجرایی و انتقال دهنده مشکلات مردم به مسئولان به منظور رفع نیاز آن‌ها هستند.

فرماندار مهریز همچنین با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ماه عنوان کرد: این انتخابات یک فرایند بسیار پیچیده‌ای است که افرادی با تفکرات مختلف در آن شرکت می کنند و فرد اصلح مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

زارع‌زاده ادامه داد: برجسته کردن خدمات نظام و دولت از سوی روابط عمومی ها و اصحاب رسانه می تواند مردم را امیدوار و نقشه دشمن را خنثی کند.

در این مراسم، مسئول روابط عمومی فرمانداری مهریز به نمایندگی از روابط عمومی های شهرستان مهریز به مهمترین مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها برای ارسال گزارش‌ها و اخبار نیاز به فضای مناسب دارند.

سید علی‌محمد حسینی ادامه داد: در شهرستان مهریز با کمبود روابط عمومی مواجه هستیم به صورتی که رئیس بعضی از ادارات کارهای روابط عمومی را نیز انجام می دهند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..