یک مقام مسئول خبر داد:

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهوری به ورزش یزد اختصاص یافت

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: 170 میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهوری برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی این استان اختصاص یافت.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای ۲۴ طرح نیمه تمام ورزشی بالای ۷۰ درصد هزینه می شود.
وی اظهار کرد: از مجموع ۷۷ طرح ورزشی نیمه تمام دولت دهم در استان یزد ، ۱۲ مورد آن سالهای ۹۳ و ۹۴ به بهره برداری رسیده است.
شریعتی ادامه داد: در سال مالی جاری ۴۵ میلیارد ریال بودجه استانی و ۶۰ میلیارد ریال بودجه ملی برای ۳۰ طرح ورزشی استان اختصاص یافته بود که تنها ۴۰ درصد آن محقق شده و امیداوریم تا آخر تیرماه پایان سال مالی ۱۰۰درصد آن جذب شود.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۲ خیر ورزشی استان در زمینه ساخت سالن ها ، طرح های ورزشی ، اهدا زمین و توسعه فضاهای ورزشی فعالیت دارند.
این مسئول با اشاره به اینکه ۸۷ تیم به عنوان نماینده استان در لیگ‏‏های مختلف کشوری حضور و درخشش دارند تصریح کرد: هم اکنون ۴۷ هیات ورزشی در استان با ۶۲ هزار ورزشکار مرد و زن سازماندهی شده فعال هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: این استان در رشته شمشیربازی، اسکواش، تیراندازی باکمان، دوچرخه‏‏ سواری و ورزش‎‎ زورخانه‏‏ای در کشور در رده نخست تا سوم را به خود اختصاص داده است.
استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۷ هیات ورزشی با ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده و دارای بیمه ورزشی است .

بخش نظردهی بسته شده است..