فرماندار یزد:

اختلاف سلیقه اگر درست هدایت شود، موجب پیشرفت است

فرماندار یزد با بیان اینکه اختلاف سلیقه اگر درست هدایت شود موجب پیشرفت می شود گفت: همه افراد جامعه باید با حفظ وحدت و یکپارچگی به دنبال پیشرفت هر چه بیشتر کشور باشند.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه ابلاغ برنامه های سال ۹۵ حوزه مقاومت بسیج ۲ شهدای اداری شهرستان یزد با حضور فرماندار، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان و فرمانده هان پایگاه بسیج مقاومت ادارات شهرستان یزد برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم اظهار داشت: متأسفانه در روزهای گذشته دشمنان تکفیری با نیرنگ در شرایط آتش بس به منطقه خان طومال در حلب سوریه حمله نمودند که در این اتفاق جمعی از مستشاران ایرانی به فیض شهادت نائل آمدند.

فرماندار یزد در ادامه با اشاره به نام گذاری سال ۹۵ به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی،‌اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری افزود: موضوع نامگذاری سالها که از سال ۷۳ از سوی ایشان آغاز شده است و در این مدت ۲۲ سال معظم له قریب به ۶۰ درصد نام ها را بر مبنای اقتصادی انتخاب کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به اقتصادی گفته می شود که با تهدیدها و تحریم های احتمال دچار چالش نشود و با نگاه به درون و تکیه به مردم و حضور بخش غیر دولتی بتواند ضمن کاهش وابستگی به نفت به توسعه و صادرات کالاهای غیر نفتی بپردازد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد اضافه کرد: افزایش سطح بهره وری، بهینه مصرف کردن، استفاده از ظرفیت های علوم دانش بنیان و … از دیگر ویژگی های اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار یزد گفت: دولت تدبیر و امید نیز در راستای عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری اقدام به تشکیل کمیته راهبردی اقتصاد مقاومتی به سرپرستی معاون اول رئیس جمهور نموده و شرح وظایف هر یک از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی را برای تحقق شعار سال تعیین کرده است.

" شاکری شمسی " در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید به اینکه باید به دنبال واگذاری امور مردم و خود مردم باشیم افزود: در هر برهه ای از زمان و در هر اقدامی که مردم در حضور داشته اند کشور به توفیقات زیادی دست پیدا کرده است که اوج آن را می تواند در هشت سال دفاع مقدس مشاهده نمود که علی رغم حمله دنیای کفر به این سرزمین با حضور مردم و بسیج همه تمامیت ارضی کشور حفظ شد.

وی اضافه کرد: در اقتصاد مقاومتی باید به نحوی برنامه ریزی شود تا مسیر سرمایه گذاری و حضور بخش غیر دولتی در بخش های مختلف هموارتر شود.

فرماندار یزد در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر کشور نیازمند وحدت و همدلی است چرا که دشمنان این مرز و بوم با تفرقه افکنی در پی رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

" شاکری شمسی " با بیان اینکه اختلاف سلیقه اگر درست هدایت شود موجب پیشرفت می شود گفت: همه افراد جامعه باید با حفظ وحدت و یکپارچگی به دنبال پیشرفت هر چه بیشتر کشور باشند.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز صنایع موشکی ایران جزو افتخارات این سرزمین است که این مهم با همت و تلاش به دست آمده است.

فرماندار یزد به موضوع نقد از مسئولین نیز در این جلسه اشاره کرد و افزود: باید با ارائه برنامه های عملیاتی و پرهیز از شعار، روحیه نقد پذیری در جامعه را تقویت کنیم.

" شاکری شمسی " با بیان اینکه هر کس به دنبال ناامیدی مردم از نظام، حاکمیت و دولت باشد با دشمنان همسو است تصریح کرد: نقد نباید ناامیدی را در جامعه به دنبال داشته باشد بلکه نقد سازنده می تواند ضمن گوشزد نمودن کاستی ها و کمبودها روحیه امید را در بین آحاد مردم جامعه تقویت نماید.

فرماندار یزد در پایان بر خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم تأکید کرد و افزود: همه مسئولین باید در راستای رضایتمندی مردم که رضایت خداوند نیز در آن است، تلاش نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..