بهبود کیفیت خدمات بخش پست برای تحقق اقتصاد دیجیتال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: ترافیک بسته و امانات پستی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا پاکدل در جلسه هماهنگی و هم افزایی بخش پست و بهبود عملکرد کمی و کیفی خدمات گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده به واسطه بیماری کرونا و افزایش مستمر خرید‌های اینترنتی، رشد ترافیک و حجم مرسولات حوزه پست قابل توجه بوده و نیازمند برنامه ریزی و نظارت بیشتر به منظور ارائه خدمت بهتر به مردم است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت پست به عنوان زیرساخت دسترسی به خدمات فیزیکی و لازمه تحقق اقتصاد دیجیتال، افزود: لازم است ضمن اطلاع رسانی و تشریح زحمات همکاران در بخش پست مخصوصا در شرایط کرونا، نقاط ضعف احتمالی نیز شناسایی و مرتفع شده تا رضایت کامل مردم استان از این خدمات حاصل شود.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اظهار داشت: در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ترافیک بسته و امانات پستی در استان بیش از دو برابر شده است، اما با سختکوشی و ایثار کارکنان در پست استان و سایر اپراتور‌های پستی، خدمت رسانی به مردم با رعایت اصول بهداشتی ناشی از شرایط کرونا، تداوم دارد.

گفتنی است ۲۱۱ واحد پستی و چهار شعبه فعال اپراتور پست اول فاخر ایرانیان در سطح استان یزد در حال فعالیت است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..