فرماندار یزد در بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره):

عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در توانمند سازی مدد جویان ارزشمند است

فرماندار یزد به همراه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری از مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان یزد بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در جمع پرسنل این اداره با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد حجسته این ماه اظهار داشت: هیچ عبادتی و ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نیست و هر فرد مسئولی در هر اداره و سازمانی باید این فرصت به دست آمده را غنیمت شمارد.

فرماندار یزد افزود: خدمت رسانی به مردم در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، و ضروری است تا پرسنل این نهاد با خوشرویی و در کمال احترام نسبت به رفع نیازها و مسائل مادی و معنوی ارباب رجوعان خود همت داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از مطالب خود با تقدیر از عملکرد کمیته امداد در توانمند سازی مدد جویان تحت پوشش تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کرد که هر روز شاهد کاهش آمار مددجویان بوده تا بتوانیم از ظرفیتها و پتانسیلهای بی شمار این نهاد در بخش های دیگر جامعه استفاده نماییم.

" شاکری شمسی " با تأکید به اینکه واگذاری امور به خود مردم همیشه تأثیرگذار بوده و نتایج خوبی را به دنبال داشته است گفت: کمیته امداد می تواند از طریق واگذاری برخی امور به انجمن ها ، هیأت های مذهبی ، سمن ها و … بیش از گذشته در این مسیر قدم بردارد.

فرماندار یزد در پایان بر استفاده از ظرفیت های خیرین در این حوزه نیز تأکید کرد و ابراز داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم با حضور خیرین در مراسم های مختلف از توانمندی های آنان استفاده نماییم.

بخش نظردهی بسته شده است..