رویداد‌هایی برای زنده شدن صنعت گردشگری در دوران پساکرونا

مسئول مرکز نوآوری گردشگری استان یزد گفت: بر اساس پژوهش وزارت علوم در خصوص طرح‌های مزیت استانی، گردشگری به عنوان مزیت شناخته شده و این مرکز نیز در همین راستا شکل گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز دلشاد اظهار داشت: به دنبال این هستیم در چهارچوب طرح مزیت استانی، مسائل و مشکلات مربوط به صنعت گردشگری استان یزد را حل کنیم و بین سرمایه داران، صاحبان ایده و فعالان صنعت گردشگری پیوند برقرار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه پیش رویداد مرکز نوآوری با حضور فعالان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری افزود: چالش ها، مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی در دو کارگاه مطرح و مقرر شد نوآوران، کار آفرینان و صاحبان ایده به ارائه راه حل‌های مورد نظرشان به مرکز نوآوری گردشگری یزد بپردازند.

مسئول مرکز نوآوری گردشگری استان یزد گفت: دومین پیش رویداد مربوط به بخش اقامتی، سومین رویداد مربوط به مراکز ارائه دهنده خدمات خوراکی و نوشیدنی، چهارمین رویداد مربوط به مراکز تفریحی و سرگرمی و پنجمین رویداد هم مربوط به سایر بخش‌های صنعت گردشگری است.

دلشاد تصریح کرد: ایده پردازان در رویداد نهایی که مرداد ماه برگزار می‌شود، راه حل‌های خلاق برای حل مسائل بخش‌های مختلف صنعت گردشگری را ارائه می‌کنند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی یزد هم گفت: این جلسات فرصت خوبی است تا زیرساخت‌های گردشگری را با بهره گیری از دانش و فن افراد خلاق و نوآور برای دوران پسا کرونایی آماده کنیم.

رجایی فر ادامه داد: فناوری‌های جدید در صنعت گردشگری کرونا یک فرصت ایده آلی برای تولید محتوای خوب الکترونیکی و آموزش به نیروی انسانی است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..