ساماندهی ورودی‌های شهر یزد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد: ساماندهی ورودی‌های شهر میراث جهانی در اولویت برنامه ریزی زیرساختی این سازمان در سال جاری قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوز، سید علیرضا رسولی گفت: پس از تایید پیشنهاد این سازمان به شورای محترم اسلامی شهر و تصویب اعتبار ریالی به منظور ساماندهی ورودی‌های شهریزد، رویکرد مطالعه، برنامه ریزی، طراحی و اجرای این مهم در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا یکی از مبادی مهم، محور تهران – یزد است که در حال حاضر از پل الغدیر تا دروازه قرآن (بلوارفقیه خراسانی) در حال بررسی است تا طی روند کارشناسی، ایده‌ای مناسب به عنوان مبدا مهم و تاثیر گذارشهر طراحی شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تصریح کرد: در نظر گرفتن عناصر هویت شهری، تنوع معارضات و چالش‌های بصری، مشارکت شهر‌های مجاور این محورتاثیرگذار، تعامل دستگاه‌های زیربنایی و سایر عوامل موثر در این طرح بررسی خواهد شد و امیدواریم پس از ارزیابی با همت کلیه ارکان مدیریت شهری عملیات اجرایی آن تا پایان سال آغاز شود.

رسولی با تاکید براینکه این طرح زیربنایی در حوزه سیما و منظر به احتمال زیاد باید هر ساله حمایت شود، اظهار داشت: به نظر می‌رسد طی سه سال حدود پنج کیلومتر از این محور ساماندهی شود که این مهم نیازمند عنایت و توجه ویژه همگان است.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه هیئت مدیره سازمان موضوع تراز سبز و مباحث زیست محیطی نیز بررسی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..