مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد عنوان کرد:

شناسایی و رفع موانع پیش روی تولید و کارآفرینی بانوان در راستای تحقق شعار سال

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به ضرورت تبیین و واکاوی منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی منسجم جهت حرکت در مسیر تحقق شعار سال،گفت: با تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی استان موانع و مشکلات پیش روی تولید و کارآفرینی بانوان شناسایی و مرتفع خواهد شد‌.

به گزارش یزدی نیوزاعظم کاظمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره و خاطرنشان کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز اهتمام ویژه ای بر رفع موانع پیش روی مسیر تولید و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری جهت تحقق شعار سال خواهد داشت.
وی با اشاره به ضرورت تبیین و واکاوی منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی منسجم جهت حرکت در مسیر تحقق شعار سال، اظهارداشت: در این راستا با همکاری و معاضدت دستگاه های اجرایی، موانع تولید و کارآفرینی بانوان در عرصه‌های تولید، کشاورزی، پویایی و ورزش، هنر و نقش آفرینی‌های هنری و خدمات، شناسایی و برنامه هایی جهت رفع آن ها در دستور کار قرار دارد.
کاظمی در ادامه تسهیل‌گران اقتصادی-اجتماعی، پشتیبان‌های مشاغل خانگی، کلینیک‌های اشتغال و کارآفرینی، مؤسسات خیریه کارآفرینی، موسسات مردم نهاد فعال در عرصه‌های بانوان و خانواده را حامیان بخش‌های فرهنگی–اجتماعی و تولیدی دانست و بر توجه و حمایت از آن ها تاکید کرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به توسعه بازار‌های مجازی عرضه و فروش محصولات تولیدی در سال های اخیر، بیان کرد: با هماهنگی بین دستگاهی باید پیوند بین مشاغل خانگی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطی برقرار و تقویت شود.
وی در پایان اظهارداشت: امیدواریم در پرتو همراهی و همدلی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بتوانیم گام های موثری را در حوزه زنان و خانواده جهت تحقق شعار سال برداریم.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..