ششمین نشست نقد رأی در استان یزد برگزار می شود

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: ششمین نشست نقد رأی با عنوان «جدال عشق و جنون» به صورت مجازی برگزار می شود.

حسین دهقانی فیروزآبادی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات نقد رأی در استان اظهار داشت: نشست های عمومی و علمی نقد رأی با حضور قضات برجسته استان در محیط های علمی و دانشگاهی و بحث و تبادل نظر پیرامون آراء صادره از برنامه های شاخص دادگستری استان یزد است.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج نشست نقد رأی در استان برگزار شده است، افزود: ششمین نشست نقد رأی در استان با همکاری پردیس مهریز دانشگاه یزد و با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

دهقانی اظهار داشت: این نشست با موضوع جدال عشق و جنون در سالن همایش های پردیس مهریز دانشگاه یزد برگزار می شود.

وی افزود: این نشست با حضور رئیس کل دادگستری و مستشار دادگاه تجدید نظر استان، بازپرس پرونده، رئیس وقت شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان برگزار می شود.

دهقانی تصریح کرد: سعیدی از قضات بازنشسته دادگستری استان، حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حاجی ده آبادی استاد دانشگاه تهران و معاون پژوهشی پردیس فرارابی دانشگاه تهران اعضای هیئت داوران این نشست را تشکیل می دهند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: ششمین نشست نقد رای پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح الی ۱۱ برگزار و علاقه مندان می توانند به صورت میهمان از طریق لینک https://zil.ink/ensaniyazd در این همایش شرکت کنند.

دهقانی تصریح کرد: علاقه مندان همچنین می توانند از طریق صفحه عدلیه یزد در فضای مجازی به نشانی @adlieh_yazd در این نشست شرکت نمایند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد از جامعه حقوقی استان یزد دعوت کرد تا با ارائه دیدگاه‌ها، ایده ها، انتقادات، نظرات و اندیشه های خود رونق بخش این همایش باشند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..